2010. június 7., hétfő

KEDVES EVODIA

Ugye nem haragszol meg hogy egy kicsit mi is "elszorakoztunk" s te voltal a kozponti szemely.Tudod idehaza olyan sok a munka hogy szukseg van egy picit lazitani.
S mivel feltunt nekem hogy milyen szeeep egyenletesen vagy lebarnulva, a melletted levokhoz viszonyitva, haat mereszeltem talalost inditani.
A kedves Zsike (aki ismeri szoljon nekem is) a gyoztes.
Adina (Mike) ne csuggedj mert neked is igazad van!
Hat ez volt az egesz, dij ha majd egyszer talakozunk!
Jo ejszakat!

2 megjegyzés:

  1. Ime egy ujabb talaloskerdes!:D Ki lehet Zsike? :D Annyit elarulok, hogy en is voltam a Hargitan es hogy hazafele egyutt utaztunk...

    VálaszTörlés
  2. Oh kedves Zsike, lattam en hogy ismeros de megsem jottem ra!Nagyon orvendek!Nem irsz blogot?

    VálaszTörlés