2010. június 20., vasárnap

BIZONY JO HOSSZURA

Nyult tavolletem a blogvilagbol, meg ha neha be is neztem egy -egy komment erejeig, de tobbre nem futotta.Meg mindig itt tartozkodom, Olteniaban.Reggel indulok haza az Ur jovoltabol.
Ma elbucsuztam Raultol es csaladjatol s meg nehany misszios munkastol.Misszios utra mentek Olaszorszagba, jonehany ottani gyulekezet meghivasara.Az Ur legyen irgalmas hozzajuk, s orizze utjukat,s hordozzak az Ur Nevet az O dicsosegere!
Nem eppen konnyu het all mogottem, ugyanis Alexe csaladjaban tevekenykedtem,jo nagy melegben, s harom kis gyerek mellett.
Otthonrol sem jottek jo hirek,nagy jeg verte el a falut.Mar nagyon kivancsi vagyok mi is menekult meg a kertembol, ami nagyon szepnek igerkezett.De semmikeppen sem szebbnek mint Isten igeretei.
Ugyhogy otthonrol jelentkezem.
Istentol megaldott hetet minden regi es uj olvasomnak!

3 megjegyzés:

  1. Örülök hogy ismét itt leszel majd.Az Úr őrizzen utadon és otthon is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon orulok hogy hazajosz mert mar hianyoztak az irasaid,nekem nagyon epitok.Az Ur aldjon es orizzen meg az uton.

    VálaszTörlés
  3. iri, kérlek írd meg a gmail címemre a telefonszámod. köszönöm.

    VálaszTörlés