2010. május 8., szombat

NEM KEZELHETEM MOSTOHAKENT

Ezt a blogomat sem, s orvendek hogy a Marta jovoltabol ide is jutott egy.Koszonom Marta.

Tovabb kuldom Borzasi Johannanak mert szeretem olvasni ritkasagait,Natikrisznek .
S ennyi.Keresgeltem de nem talaltam senkit aki meg nem kapott volna.
Mivel magamrol mar irtam,most csak nehany gondolatom jelenitem meg:

1.Az oregsegben az a legnehezebb hogy mindenki oregnek lat csak te erzed magad fiatalnak.
2.A betegsegben mindenki egyutterez veled de egyedul erzed a szenvedest.
Mara csak ennyi.


1 megjegyzés:

  1. Kedves Irénke néni!

    Nagyon köszönöm a díjat! Meglepett... Ez mintha egy kicsit bevonna engem is a bloggerező társaságba. Még egyszer, köszönöm, nagyon jó érzés volt, hogy rám is gondolt, habár igazán nagyon ritkán írok mostanában. De nemsokára jön a folytatása a mesének, csak most a vizsgák miatt elhanyagoltam...

    Szeretettel, Johanna.

    VálaszTörlés