2010. február 27., szombat

EDES SZEMEK


Ahol unokak ott perec is kell legyen.Ugyhogy gyorsan ellatogattam Edith kalandos konyhajaba s elkezdtuk a gyartast.Mindenki sodort ,formalt na meg gyurma is volt tesztabol,persze hogy azt nem sutottuk meg mert tul fekete lett.Sok gyuras utan.

Most ujbol elmentem a link utan s bizony latom a kulonbseget.A kivitelezesben volt csupan baj mert az ize.....!Szinte mar az is elfogyott.Ugyhogy muszaj lesz ismetelni.Ez nem is nehez ennyi segitseggel.
Na mi a kulonbseg?

1 megjegyzés:

  1. Iri, gyönyörűek lettek! Mi a különbség? Így képről nem tudok rájönni!:) Talán nem voltak "megfürdetve"?

    Bevallom, nem is tudtam, hogy van másik blogod is. Valahogy nem vettem észre, úgyhogy, kérlek, nézd el nekem! Ezután ide is be-benézek majd!:)
    Edith

    VálaszTörlés