2010. január 25., hétfő

KELLEMETLEN TAPASZTALATON

Kellett atmennem a mai reggelen.Nalunk is jocskan lesulyedt a higanyszal a homeroben,minusz 16 volt reggel 9-kor mikor Mirjammal kellett oviba mennem.Kisse huzzalkodtam menjek vagy sem ?Vegul elindultunk.Egy olyan 8 perces utunk van odaig.Mar arrafele ereztem hogy valami nincs rendjen, de aztan visszafele egesz rosszul ereztem magam.Annyira kifaradtam mintha egy nagy hegyet masztam volna meg.Rosszullet vett rajtam erot,levegohiany ,meg egyebek.Bizony eleg hosszunak tunt az ut hazaig.
Hala az Urnak hazaertem s egy oran belul helyrejottem de teljesen miutan 2 orat aludtam,ami nalam nappal nagyon ritka eset.
Ez volt az elso eset hogy alacsony homerseklet miatt ilyen rosszul erzem magam.Ugylatszik ez egy figyelmeztetes kell legyen szamomra hogy keruljem ezt.
S ajanlom mindenkinek akinek egeszsegugyi problemai vannak!

7 megjegyzés:

  1. Ó, örülök, hogy nincs nagyobb baj!! Édesapám is mondta, hogy ahol ő lakik (Székelyudvarheyl mellett) -32 fok volt az éjjel... nem is tudom mikor volt ilyen tél arra fele... itt Torontoban +2 fok van.

    VálaszTörlés
  2. Iri! Épp most este hallottam a hírekben, egy orvos mondta, hogy ez a nagyon hideg jobban megviseli a pl. magasvérnyomással küzdőket, mint a +30 fok körüli hőmérséklet. Az Úr adjon erőt a hideg viseléséhez!

    VálaszTörlés
  3. A sziv-és érrendszert jobban megviseli a nagy hideg, mint más szerveket. Ezért a szivbetegeknek nem ajánlott kimozdulni ilyenkor. Jó egészséget kivánok neked!

    VálaszTörlés
  4. Kivanok sok erot es egeszseget, hogy tudjon szolgalni sokaig a gyerekek, unokak kozott. Pusziljuk Irenke nenit. Adina

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy jobban vagy és vigyázz magadra amenyiben rajtad áll!
    További erősödést, legyen egy áldott napod!

    VálaszTörlés
  6. Koszonom kedvessegetek!Tanultam a tegnapi tapasztalatbol, s ma itthon ultem.

    VálaszTörlés