2009. november 18., szerda

SZUKSEG VAN KIKAPCSOLODASRA

Ide szamuztem magam,s ezzel szemben meg van egy epulet(szoba ,konyha,eloszoba,furdo)

Igy ereztem en is egy ido ota, hogy ugy szeretnek valahova elvonulni,csak en es az Ur es nagy csend!Szivemben nagy vagy novekedett ebben az iranyban.S kertem az Urat oldja meg szamomra ezt a problemat.S el is kepzeltem valami szep csendes helyet ahova visszavonulok,s majd feltoltodom.Igy gondoltam en.De ennel sokkal kezenfekvobb, egyszerubb megoldas allt rendelkezesemre.

Eloszor hadd ecseteljem miert is ereztem magam ilyen megterhelve.

Itt ahol jelenleg lakunk faval tuzelunk s telen csak a konyhat s haloszobat futjuk(kivetel mikor vendegek vannak)

S ebben a haloban van ugy a Tv.keszulek mint a szamitogep is.S elegge bevagyunk szoritva ebbe a ket helysegbe az ido miatt,akarva akaratlan hallanom kell az adast is megha sokszor fizikai undort erzek ezzel szemben,nincs valasztasom.Persze hogy a kisunoka is kikeri maganak a neki megfelelo szorakozast,ugyhogy sokszor nem is lehetett tudni mi is van itt.Hirek, mindenfele

musor,Miriam enekel,mesel, beszel.magatol ertetodo,hogy vegul meg a szamitogepen felearamlo informaciok is farasztottak.

Ereztem hogy szuksegem van egy"meregtelenito "folyamatra.De hogy?Hisz a tel megcsak az elejen van.Nyaron mas .Valasztahatok a szobak kozott.Meg kint is , a kertben is ellehetek.De igy!Mar az is csoda hogy megtudtam irni bibliatanulmanyom.

Na de ezt most megoldottuk! Igaz kevesebbet vagyok a gepnel, de megeri.Tobbet vagyok az Urral csendben.S ez mindent meger.

Hogy oldottam meg? Elkoltoztem.Na nem mas hova !Csak atmentem az udvaron s fel a masik epuletbe.

HAT IGEN UGY DONTOTTUNK MEG BEFUTUNK EGY SZOBAT.

Igaz ott kettot nyertunk mert a csempe olyan meleget ad hogy ket szobat atmelegit.Nincs TV.NINCS SZAMITOGEP!DE VAN CSEND!S EGYEDULLET,VAGYIS EN ES AZ UR!


S mi a legszebb ereztem hogy ez is az Urtol van!

Eppen azt ne gondoljatok hogy egesz nap ott kuksolok fent(igy mondjuk mi a felso epuletnek)(lathatjatok a kepen is).Nem .Csak eppen este vonulunk el,szep csendben.Ugye nappal van dolgunk,meg ovoda s miegymas.

Ne csodalkozzatok,mert ugyis tudom van aki megert.S azt is tudom miert.

4 megjegyzés:

  1. En is szeretem a csendet, a gyerekek ha zenet hallgatnak, vagy a ferjem nezi a hiradot, en mindig igazitok a volumon, huzom le:)
    "En csendet kertem s mas oromeben enekelt,
    De koszonom, hogy szivem melyen csend lehet,
    Csodalom Husegedet!"
    Ez a versszak is egy olyan helyzetben fogalmazodott meg bennem, amikor a zajok ellenere az Ur csendet adott szivembe.
    Az Ur adjon csendes kikapcsolodast, kedves Irinek.

    VálaszTörlés
  2. Hát én ezt nem nevezném száműzetésnek, inkább pihenés otthonának. Én is érzem, ha nem pihenek jol, akkor lőttek a napnak. Örülök, hogy találtál megoldást. És mi több, van lehetoséged még többet lenni az Urral. Hálásak lehetünk a csendért.

    VálaszTörlés
  3. Koszonom a versszakaszt Johanna,igen nagy aldas a csend!
    Igen Tunde elfelejtettem idezojelbe tenni a szamuzetest,nalam nem annyira a pihenessel volt baj mint a zajjal s a TV-bol arado informaciok.

    VálaszTörlés
  4. Igazad van! Kell a kis szoba, ahhoz, hogy az Urat meghallhassa az ember, mert kell a csend. Nekünk is nehéz, de én ki nem megyek a fűtetlen nyári konyhába. Inkább megvárom az estét, mikor mindenki ágyban van és csend honol a házban. Üdv. Mária :D

    VálaszTörlés