2009. október 25., vasárnap

DIPLOMATA TORTA,AHOGY EN SZOKTAM

Eloszor is elkeszitunk egy 7 tojasos tortalap masszat amibol ket lapot sutunk.

A krem:


40 gr.zselatin

300 gr viz

600 gr cukor

600 ml hideg tej a hutobol

1 vanilia puding

6 egesz tojas

1 l tejszin

rom

vanilia

ananasz kompot

A zselatint beaztatjuk a hideg vizbe.A tojasokat felverjuk a cukorral mig habossa lesz,hozzaadjuk a pudingot,tejet s az egeszet goz felett fozzuk mig megkemenyedik.
Kihutjuk kavargatva, hogy ne borozodjek be.Hozzaadjuk a zselatint melyet elozoleg goz felett feloldottunk,meg a leszurt gyumolcsot, s vegul a a felvert tejszint.Hagyjuk hogy meg egy keveset dolgozzon a zselatin,majd a ket tortalap(amit elozoleg megontoztunk az ananasz levevel) koze tesszuk.Az egeszet pedig egy celofannal kibelelt formaba helyezunk s betesszuk a hutobe.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm !
    Hamarosan kipróbálom ...

    VálaszTörlés
  2. Épp a hétvégén csináltam én is Diplomatát, de az én receptembe nem szerepel a puding, de egyszer majd én is kipróbálom igy is, mindig tanul az ember lánya. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Mentettem! koszi, hogy megosztottad velunk!

    VálaszTörlés