2009. szeptember 26., szombat

HOGY EPPEN MIN ELMELKEDTEM MA


Mikozben felmertem a napi teendot s ugy ereztem ujbol kiszaladtam az idobol, mert nagyon feltornyosult elottem a tennivalo,s tudtam hogy este elegedetlen leszek megint mert nem vegezhettem el a tervbe vett dolgokat.

S akkor eszembe jutott Adam meg Eva osatyaink.Milyen repesve is varhattak az estet(nem aggodtak az elvegezetlen munkaert) hiszen akkor volt talalkajuk Istennel a ki hűvös alkonyatkor a kertben jár vala,s milyen csodalatos lehetet vele elbeszelgetni,aradozni a nap mint nap felfedezett dolgokrol.Kinyilott valamilyen csodalatos virag ,milyen pompas szine s tokeletes alakja van,vagy eppen az ozike ellett s a barsonyos gidot simogattak.Amott meg megerett egy fenseges izu szep szinu gyumolcs.S mindezeket Teremtojuknek koszonhettek.

Mit is dolgoztak ok a kertben egesz nap?Burjan nem volt.Nem?Hisz csupan az atok eredmenye lett.Evanak sem kellett mosnia egesz nap hiszen ruhajuk nem volt.Meg edenyeik?Hisz mindent frissiben szedtek s fogyasztottak.Nem?

Egyszoval volt idejuk mindent csodalni megfigyelni andalogni,nem izgulni a mulo idoert s a felgyulemlett munkaert,sot alig vartak hogy este legyen hogy kifejezhessek csodalatukat Istennek.

Hat ezen elmelkedtem mert olyan kedvet kaptam arra hogy minden munkam elvegezve legyen s andalogjak, elmelkedjek szepen lassan,nem gondolva a kovetkezo percre sem a felgyulemlett surgos tennivalora.

Ne mondjatok hogy nem szerettek ti is ugy ellazulni semmivel sem gondolni csak belemerulni a sok szepbe mi korullottunk van s mi mellett sokszor oly sietve rohanunk munkankat vegezve,melynek sosincs VEGE.

3 megjegyzés:

  1. Ja, ez igy van... Habar ha a mai napra visszanezek, nem tettem sokat, legalabbis nem annyit, amennyit beterveztem.

    :)
    Jo pihenest!

    VálaszTörlés
  2. ezt olyan szépen megfogalmaztad, nem nagyon gondoltam bele eddig, hogy Ádám és Éva hogyan is éltek, s most olyan jól volt olvasni a sorokat:) én is elgondolkodtam rajta, hogy néha mennyire rohanunk..néha jó megállni, elmélkedni, Istennel beszélgetni:)
    Kellemes hetet!

    VálaszTörlés