2009. augusztus 18., kedd

MI IS AZ AMIVEL SZELLEMI ELETEMBEN

Az utobbi idoben mindinkabb szembesultem?S ha mar szembesultem analizaltam is.S ha analizaltam rajottem hogy nem jo .S ha nem jo szabadulnom kell tole.
Mi is ez?
A nehezen bocsatas.Szoval az az allapot amit valaki kivalt benned mert igazsagtalanul viszonyult szemelyedhez.Es akkor beall egy olyan duzzogo-bosszuallo-sertodott allapot.ami egyeltalan nem tetszik s szeretnem ha be nem allna ,hanem valamikeppen maskent viszonyuljak ha lelkileg bantalmazva vagyok.
Szoval ezen dolgozom eppen.Belatom hogy ez nem jo mert ha nem is sok idore de azert csak elrabolja bekessegem.Mert ugye nem lehet bekessegem ha eppen valakire haragszom.A problema az hogy megha nagyon is igazam van szeretnem a sertessel egyszerre a megbocsatast is atelni .Azonnal.Nem engedve helyet a sok bosszuallo, kesergo, onsajnalo gondolatnak.
Sajnos eleg ritka eset az amikor a dolog tisztazva van s a serto fel bocsanatot ker.Nem ,nem errol beszelek hanem eppen mikor ez nem tortenik meg ,azonnal megertoen tudjak bocsatani.


Kerem a Megvalto Uram hogy azt a lelkuletet adja enbelem is mint ami benne is volt akkor amikor csufoltak,utottek,kopdostek,keresztre feszitettek,s keszen allt a megbocsatassal, mi tobb ertunk hallt.Hisz mindannyian reszt vettunk szenvedese kivalto okaban.

1 megjegyzés:

  1. Sajnos a büszkeség sokszor nálam sem engedi a megbocsátást, azt kell írjam, hogy talán a duzzogás, bosszú vágy a legrosszabb tulajdonságom ..:-(

    VálaszTörlés